reklama
cz / EN / esp

Podívejte se na tuto reklamu s gay rodinou, která přerušila Super Bowl

Stalo se tak během sportovní události roku v USA před více než 100 milionů diváků

reklama

Společnost Coca – Cola za tuto reklamu zaplatila pár milionů dolarů (30 sekund stojí 4 miliony). Její jednominutový spot nás zavede do USA, do země, kde žijí lidé s různým původem, různým náboženstvím i různou sexuální orientací.
 

 

Kromě asiatů, černochů nebo starých lidí se v klipu objeví i gay rodiče, kteří se svou dcerou tráví čas na bruslích. V souvislostech s kritikou olympijských her v Soči je to od Coca – Coly opět krok směrem k větší podpoře LGBT jedinců a rodin.
 

FRESH TIP: Hlavní sponzor her v Soči proti Putinovi
 

Spojené státy americké nejsou jen prohomosexuální, stále zde existují státy, které zakazují homosexuální sňatky, ale takových je opravdu menšina. Ale to je už třešnička na dortu… svatba a adopce. Na rozdíl od Ruska, kde se nemůžete ani svobodně sejít s jiným gayem, aniž by vám hrozila smrt nebo jenom zmlácení.
 

FRESH TIP: Gayové v Soči jsou vítáni. Ale jen do konce února.
 

Super Bowl představuje vrchol sportovní sezony v USA mezi rugbyovými týmy, letos to byly týmy Denveru a Seattlu. Reklamní časy mezi jednotlivými pauzami patří k nejdražším a společnosti je rády platí, protože před televizí sedí kolem 100 milionu Američanů.

redakce / 02.02.2014
reklama

Komentáře k článku

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme však, aby diskuse měly smysl. Proto vás prosíme, diskutujte slušně a k tématu článku. Příspěvky, které ve slušné a kultivované diskuzi nemají místo, mažeme.

Nový komentár





Mirek 08.02.2014
Je otázka, zda to spíše než "krok směrem k větší podpoře LGBT jedinců a rodin" není politika "kam vítr, tam plášť" :-)
marek 08.02.2014
pozrel som si to video uz dva krat, ale gay rodicov na bruslich som tam nevidel :~(
Ben 08.02.2014
tak si pozri cas 00.44 - 0.48 a nasad bryle
reklama

reklama

reklama


Najdete na FreshGayMag