reklama
cz / EN / esp

Cvičíte? Pomozte si hudbou!

Vyzkoušejte jednoduchý návod, jak si dodat více energie

reklama

Hudba nás obklopuje úplně všude. V práci, v autě i doma. A co ve fitness centru? Tam ji taky slyšíte, ale ne vždy takovou, která vám zrovna vyhovuje. Posilování má různé fáze, pro které se hodí různá hudba. V dnešním článku se zaměříme na hudbu při aerobní cvičení, které je ideální na spalování tuků a rýsování.  A v tom nám může hodně pomoct správně zvolená hudba.

 

Správnému cvičení předchází rozehřátí. Nestačí udělat pár dřepů, tělo se musí zahřát alespoň po dobu 6 minut. Na to si připravte dva songy, jejichž BPM (beats per minute) se pohybuje kolem čísla 120. Sedněte na rotoped, veslujte nebo běhejte.
 

 

 

Po této části je vaše tělo nastartované a můžete jej začít zatěžovat. Například ostřejším během, sprintem, rychlejší jízdou. Pro tuto část se doporučuje svižná hudba s BPM kolem 150. Pusťte si tři písničky, celkově na 10 minut.
 

 

 

Pro odpočívání mezi cvičením použijte pomalejší hudbu. Jejich BPM je kolem 135. Umožní vám nabrat trochu síly pro další zátěž. Fázování má význam i v průběhu cvičení. Pořád myslete na to, že by vás cvičení mělo v prvé řadě bavit. A když nemůžete, odpočiňte si. Neriskujte zranění.
 

 

 

Na závěr si dopřejte relaxační hudbu. Protáhněte si celé tělo a stejně jako na začátku si k tomu pusťte dva songy. BPM už neřešte, prostě něco pomalého. Máte za sebou asi 30 minut v posilovně nebo venku, pomocí hudby jste si dali víc do těla a teď si dejte něco malého na doplnění energie. O tom ale až příště.
 

redakce / 23.11.2013
reklama

Komentáře k článku

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme však, aby diskuse měly smysl. Proto vás prosíme, diskutujte slušně a k tématu článku. Příspěvky, které ve slušné a kultivované diskuzi nemají místo, mažeme.

Nový komentár





reklama

reklama

reklama


Najdete na FreshGayMag