reklama
cz / EN / esp

Je gay komunita pro značky důležitá?

Apple představil nový iPhone. V kampani uvidíte i gay pár.

reklama

Nejedná se o žádnou novinku. Za posledních několik let sehrály gay páry v reklamě svou roli už několikrát. Coca-Cola, Calvin Klein, Tiffany a další značky cílí i na naši komunitu a dávají tím najevo, že podporují rovná práva pro všechny. Svou roli v hlavách marketingových šéfů jistě hrají i růžové peníze, které jsou do značné míry ve spotřebním světě důležité. Říká se, že pro gay páry platí heslo: dvojitý příjem, žádné děti (double income, no kids). To sice už není pravidlem, v mnoha zemích po uzákonění adopce gay páry je stále častějším jevem rodina tvořená dvěma muži nebo ženami s dítětem, ale stále platí to, že gayové jsou dobrou cílovou skupinou pro reklamu na spotřební zboží.

 

Důkazem toho je i nová kampaň pro iPhone 7. Novinka, která je na americkém trhu od 16. září, u nás o týden později, patří k dražším hračkám. Základní provedení se 32 GB pamětí stojí 21.190 Kč, vrcholnou verzi s 256 GB paměti pořídíte za 27.590 Kč. Nejvyšší verze většího modelu Plus vás přijde na 31.390 Kč. Novinkou jsou mimo jiné bezdrátová sluchátka, která stojí 4.990 Kč.

 

 

Firma Apple se vyznačuje ještě jedním znakem, který je pro nás přitažlivý. Šéf firmy, Tim Cook, před dvěma lety promluvil o své homosexuální orientaci.

redakce, foto youtube.com / 09.09.2016
Související
reklama

Komentáře k článku

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme však, aby diskuse měly smysl. Proto vás prosíme, diskutujte slušně a k tématu článku. Příspěvky, které ve slušné a kultivované diskuzi nemají místo, mažeme.

Nový komentár





reklama

reklama

reklama


Najdete na FreshGayMag