reklama
cz / EN / esp

Posilování: cvičte venku, máme pro vás 18 tipů na super tělo

Neseďte doma nebo se netrapte v klimatizovaných prostorách a běžte si zacvičit ven. Máme pro vás video trénink.

reklama

Fitness centrum není jediným místem, kde se dá cvičit. Pro občasnou změnu a novou motivaci doporučuji hlavně v tomto období si jít zacvičit ven. Stačí minimum nářadí - jen dvě jednoručky pro workout, který vám předvedu. Zacvičit, opalovat se a užít si čerstvý vzduch v otevřeném prostoru – co víc si přát!

 

Tento trénink je určen i pro začátečníky, kterým fitness centrum není nejpříjemnějším prostředí. Trénink taktéž můžete využít i jako kondiční trénink místo kardio tréninku, vaše tělo tak dostane novy stimul.

 

 

Workout sestává z 18 jednoduše vykonatelných cviků. Každé cvičení provádějte po dobu 60 sekund. Většinu cviků lehce pochopíte z uvedeného videa, ale u některých cviků se krátce zastavím.



PLANK ROW: plank - desku zná mnoho lidí. K tomuto cviku přidejte jednoduchý přítah jednoručky. Soustřeďte se při přítahu na to, aby lopatka v horní poloze byla zasunuta až dozadu, tehdy pocítíte největší kontrakci. Cvik provádějte 60 vteřin na každou stranu.

 

SPLIT squat HOLD: nevypadá to tak, ale jde o náročný cvik, při kterém se dostanete do výpadu a držíte uvedenou polohu 60 sekund. Potom nohy vyměňte a znovu držte polohu. Opravdu náročné!

 

SPLIT squat JUMP: velmi podobně jako předchozí cvik až na to, že nohy dynamicky měníte ve výskoku - je důležité dostatečně vysoko skočit a v rychlosti vyměnit nohy a dopadnout velkým krokem do tlumeného dřepu.

 

BICYCLE CRUNCH: náročný cvik na břicho. Snažte se pokaždé dotknout loktem kolena a neustále držte během cvičení stažené břicho zvednutím lopatek od země.

 

OVERHEAD PLANK: začátečníci budou mít s tímto cvikem problém, ale nevzdávejte to, po par pokusech se to dá zvládnout. Při tomto cviku mějte hlavu mezi nataženýma rukama, zadek držte mírně nahoře, ale nohy a ruce držte rovné.

 

BEAR CRAWL: medvědí chůze, při níž máte rovná záda, kolena držíte nad zemí, při pohybu se země dotýkáte jen špičkami a dlaněmi.

 

STAR JUMP: výskok, při němž roztáhnete od sebe ruce a i nohy. Snažte se vyskočit co nejvýše, jako kdybyste chtěli letět. Pozor ale při dopadu na zem - dopadněte na špičky, jinak se můžete vážně zranit.

Michael Achberger / 30.05.2016
Související
reklama

Komentáře k článku

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme však, aby diskuse měly smysl. Proto vás prosíme, diskutujte slušně a k tématu článku. Příspěvky, které ve slušné a kultivované diskuzi nemají místo, mažeme.

Nový komentár





Michael Achberger 31.05.2016
Dobry den.

Dany pristroj nie je tak efektivny ako vyzera, maximalne co spravi je, ze posilni vasu svalovu vydrz.
Na spevneniw ruk odporucam zacat naozaj s cinkami, stacia aj male vahy a postupne pridavat zataz. Rozdiel je obrovsky. Pripadne skuste do cvicenia zaradit kettebell.

Jana 31.05.2016
Dobrý den, mohu se zeptat na váš názor na takovýto posilovací nástroj - http://www.ksporting.cz/fitness-ostatni/posilovac-pazi-lifefit-body-trimmer-1.html ? Mám strašne slabé paže a četla jsem v recenzích, že toto strašne pomáhá, ale ráda bych znala Váš názor. Děkuji. Jana
reklama

reklama

reklama


Najdete na FreshGayMag